*Apply and type 'MIDI' as the keyword search
Ένας χώρος εργασίας σε ανθρώπινα μεγέθη
Ο Τίμο Κούρπα λατρεύει να μαθαίνει καινούρια πράγματα, να αμφισβητεί το κατεστημένο ενώ παράλληλα λυπάται που ο χρόνος δεν επαρκεί για να ασχοληθεί με τόσα και τόσα νέα ενδιαφέροντα προγράμματα που υπάρχουν, τόσο στο πλαίσιο της εργασίας του ως Περιφερειακού Διευθυντή στην Boehringer Ingelheim όσο και στην προσωπική του ζωή. Μάθετε περισσότερα για τους λόγους που ο Τίμο Κούρπα είχε την τύχη να αναλάβει ποικίλους ρόλους στην Boehringer Ingelheim για ένα διάστημα σχεδόν 15 ετών.
Ο Τίμο Κούρπα λατρεύει να μαθαίνει καινούρια πράγματα, να αμφισβητεί το κατεστημένο ενώ παράλληλα λυπάται που ο χρόνος δεν επαρκεί για να ασχοληθεί με τόσα και τόσα νέα ενδιαφέροντα προγράμματα που υπάρχουν, τόσο στο πλαίσιο της εργασίας του ως Περιφερειακού Διευθυντή στην Boehringer Ingelheim όσο και στην προσωπική του ζωή. Μάθετε περισσότερα για τους λόγους που ο Τίμο Κούρπα είχε την τύχη να αναλάβει ποικίλους ρόλους στην Boehringer Ingelheim για ένα διάστημα σχεδόν 15 ετών.
Όταν τον ρωτάνε, ο Τίμο Κούρπα περιγράφει τον εαυτό του σαν έναν ευτυχισμένο πατέρα δύο παιδιών, που ζει στην πόλη Έσποο και του αρέσει να χαλαρώνει μέσα στη φύση κάνοντας ιστιοπλοΐα και κάμπινγκ. Εύκολα θα πίστευε κανείς ότι πρόκειται για έναν πολύ συνηθισμένο άνθρωπο, αλλά ας του ζητήσουμε να μας πει περισσότερα. Όταν βρίσκεται στο σπίτι, ο Τίμο είναι ένας φιλομαθής λάτρης της τεχνολογίας, του αρέσει να πειραματίζεται και χρησιμοποιεί το Google Home για να ελέγχει ολόκληρο το σπίτι του με φωνητικές εντολές. Το πλυντήριο πιάτων και το πλυντήριο ρούχων δημιουργούν με αυτόματο τρόπο υπολογιστικά φύλλα Excel και του στέλνουν αναφορά για τη χρήση τους.
Αυτό ίσως να εξηγεί γιατί η καριέρα του Τίμο έχει διανύσει τέτοια πορεία, από μια θέση τοπικού πωλητή (Territory Manager) μέσα από διάφορους ρόλους στις πωλήσεις, έως Multi Channel Manager και Commercial Operations Lead, τα καθήκοντα του οποίου περιλάμβαναν την ανάπτυξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την επιχειρηματική ανάπτυξη μέσω της ανάλυσης δεδομένων, την ανάπτυξη εργαλείων πρόβλεψης και ανάλυσης πωλήσεων και την υλοποίηση ενός νέου συστήματος CRM. Σήμερα, ο Τίμο διευθύνει τη δική του ομάδα ως Περιφερειακός Διευθυντής, αλλά ακόμα και σε αυτόν τον ρόλο διατηρεί το ενδιαφέρον του για την αξιοποίηση των δεδομένων, την εκμάθηση νέων πραγμάτων, την αμφισβήτηση των παγιωμένων συνηθειών και την προσέγγιση της εργασίας με έμφαση στην εξεύρεση λύσεων.
«Είχα ως τώρα το προνόμιο να παρακολουθώ τις διάφορες διαστάσεις της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας από πλεονεκτική θέση. Δούλεψα ο ίδιος στις πωλήσεις, είδα από μέσα πώς είναι να αναπτύσσεις και να εφαρμόζεις νέες εσωτερικές διαδικασίες και συστήματα και από την άλλη, είχα την ευκαιρία να δω και να βιώσω τις επαφές με τους πελάτες, γιατρούς και ασθενείς, που είναι εν τέλει ο λόγος για τον οποίο κάνουμε αυτή τη δουλειά», αναφέρει ο Τίμο περιγράφοντας τη διαδρομή του στην Boehringer Ingelheim.
Ομαδική εργασία προς όφελος των ασθενών
Ο Τίμο είναι μάνατζερ από το 2015 και τώρα η ομάδα του αριθμεί 8 επαγγελματίες πωλήσεων. Η ανάπτυξη των μελών της ομάδας και η στήριξη που τους παρέχεται έτσι ώστε να πετύχουν στο έργο τους είναι αναπόσπαστο μέρος σχεδόν όλων όσων κάνει ο Τίμο στην καθημερινότητά του.
«Για μένα, ένα σημείο καμπής στον ηγετικό μου ρόλο ήταν πριν από μερικά χρόνια, όταν εκπαιδευόμουν εντός της εταιρείας μας και ανέλαβα πρωτοβουλία για την εφαρμογή των αρχών του Coaching για Ηγέτες. Μπορώ με άνεση να πω ότι δεν είμαι ειδικός σε κάθε τομέα, αλλά γι' αυτόν τον λόγο έχουμε τους δικούς μας κορυφαίους επαγγελματίες στην ομάδα, με τη συλλογική σοφία των οποίων μαθαίνουμε πολύ περισσότερα απ’ όσα γνωρίζει ο καθένας μόνος του.
Αν και εργαζόμαστε κυρίως με τους πελάτες μας, δηλαδή με γιατρούς και νοσηλευτές, στόχος μας είναι πάντα να βελτιώνουμε τη ζωή των ασθενών, στις ασθένειες των οποίων δίνουμε λύσεις». Έτσι περιγράφει ο Τίμο τα κίνητρα που κρύβονται πίσω από τη σκληρή καθημερινή εργασία όλων των εργαζομένων της Boehringer Ingelheim.
Πολλοί στη φαρμακευτική βιομηχανία έχουν να θυμούνται μια μοναδική σημαντική συνάντηση με έναν ασθενή, μετά την οποία το νόημα και ο σκοπός αυτής της εργασίας άρχισαν να αποσαφηνίζονται. Ο Τίμο θυμάται περισσότερο ένα καθοριστικό απόγευμα με έναν πελάτη νευρολόγο, τότε που ο ίδιος είχε τη θέση του Υπεύθυνου Διαχείρισης Πελατών (Account Manager).
«Ένας ασθενής που χρειαζόταν θρομβόλυση μεταφέρθηκε στο τμήμα επειγόντων περιστατικών της μονάδας και η κατάστασή του δεν φαινόταν καλή. Εκείνο το απόγευμα είχα τη δυνατότητα να είμαι παρατηρητής στον τρόπο που η αλυσίδα φροντίδας και οι νέοι τρόποι εργασίας που είχαμε δημιουργήσει, τελειοποιήσει και διδάξει σε συνεργασία με τον πελάτη κράτησαν στη ζωή τον ασθενή, που όταν έφυγα, ήταν σε θέση να μιλήσει και πάλι. Εκείνη την ημέρα, επιστρέφοντας στο σπίτι, κατάλαβα τι είναι αυτό που δίνει στη δουλειά μας αξία. Το κάθε δευτερόλεπτο μετράει».
Πέρα από τη συνεργασία με τους πελάτες, το καλύτερο σημείο σε σχέση με την εργασία του στην Boehringer Ingelheim και τον τρέχοντα ρόλο του είναι η αφοσιωμένη ομάδα του και οι άνθρωποι που τον περιβάλλουν. Η μεγαλύτερη πρόκληση που βλέπει είναι ο χρόνος και οι περιορισμοί του. «Υπάρχουν τόσα πολλά που θέλεις να κάνεις, αλλά ο χρόνος δεν φτάνει για όλα. Από όλες τις καλές πρωτοβουλίες, η επιλογή των καλύτερων είναι η πιο δύσκολη».
Μέτρηση των εταιρικών αξιών σε συνθήκες κρίσης
Η πανδημία της COVID-19 δημιούργησε πολλές προκλήσεις στους εργασιακούς χώρους σε ολόκληρο τον κόσμο, όμως ο Τίμο θεωρεί ότι η περίοδος αυτή έφερε και πολλά καλά.
«Οι αξίες μιας εταιρείας μετριούνται συνήθως σε καιρούς κρίσης, και στη δική μας περίπτωση η εταιρεία παρέμεινε πιστή στις αξίες της ακόμα και (ή ιδιαίτερα) σε αυτούς τους πρωτόγνωρους καιρούς. Παρόλο που οι καιροί είναι δύσκολοι, καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια πολύ υποστηρικτική ατμόσφαιρα καινοτομίας, όπου μπορούσαμε να επικεντρωθούμε σε αυτό που κάνουμε. Ο ρυθμός εκμάθησης νέων πρακτικών ήταν πρωτοφανής και κάναμε ένα πραγματικό ψηφιακό άλμα στην εισαγωγή τεχνολογικών καινοτομιών, τόσο στη δική μας καθημερινότητα όσο και στην καθημερινότητα των πελατών μας. Ευτυχώς, πολλά από αυτά θα παραμείνουν στο μέλλον ως μέρος του τρόπου με τον οποίο εργαζόμαστε».
«Στην Boehringer Ingelheim, είναι σπουδαίο ότι οι άνθρωποι ενθαρρύνονται να μαθαίνουν καινούρια πράγματα. Αυτό μου ταιριάζει γιατί είμαι φιλοπερίεργος από τη φύση μου και ενδιαφέρομαι για όσα συμβαίνουν γύρω μου. Όταν οι εργαζόμενοι έχουν την ευκαιρία να στραφούν σε νέες ενδιαφέρουσες προκλήσεις και νέα εργασιακά καθήκοντα, παραμένει ζωντανό και το κίνητρο της εργασίας. Θεωρώ επίσης ότι όλο αυτό υποστηρίζει την ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό της οικογενειακής μας επιχείρησης, κάτι που είναι σημαντικό σε κάθε εποχή και για κάθε ανάγκη. Ως χώρος εργασίας, πρόκειται ακριβώς για ένα μέρος σε ανθρώπινα μεγέθη», καταλήγει ο Τίμο στις σκέψεις του για την εργασία στην Boehringer Ingelheim.
* * *
MIDI center is Boehringer Ingelheim’s regional office based in Amsterdam, which takes care of 8 different operating units (Belgium, Denmark, Finland, Greece, Netherlands, Norway, Portugal, and Sweden).
Come, join us, and enjoy the diverse and inclusive family environment like Timo does:
*Apply and type 'MIDI' as the keyword search
-
Careers
Η Laurie Hottiaux, Regional Brand Manager στην Boehringer Ingelheim, είναι πολύ ικανοποιημένη από την απόφασή της να μετακινηθεί από τα καταναλωτικά προϊόντα στον φαρμακευτικό κλάδο.
-
Careers
Continue reading the story of Murat and Miquel